dilluns, 17 d’octubre del 2016

Hola a tothom, ja tornem a ser aquí!


Hola famílies i alumnes, al llarg del curs anirem posant al blog les coses que anem treballant a l’aula.
Ara us expliquem la Janny i la Claudia el que hem fet en aquests primers dies d’aquest nou curs. El primer dia vam fer un joc de presentació per conèixer-nos millor, ja que hi havia dos companys nous, en Raúl i en Leo.
Una de les preguntes del joc era:
Amb quina paraula us definiríeu? A partir d’aquí vam començar a parlar dels adjectius, vam intentar fer una descripció dels nostres companys i alehores vam fer un “qui es qui”,  no sabíem molt bé qui eren i vam decidir treballar-ho.
Vam fer un recompte de quantes persones repetien els mateixos adjectius, a partir d’aquí vam representar-ho en una gràfica. Desprès, la nostra mestra (l’Anna) ens va dir que busquéssim un altra manera de representar-ho, com per exemple una taula.
A  partir d’una gràfica circular, ens va sorgir el tant per cent, que era i com es calculava, ho estem treballant a l’aula.
Ja sabem calcular el 50 i el 100 %.
Paral·lelament a això, vam escriure uns desitjos per al nou curs que començàvem.
Fent conversa de les vacances, l’Adrià ens va explicar que havia anat de vacances al poble dels seus avis, i que no va poder pescar perquè els peixos estaven en època de reproducció. Ens va semblar interessant el tema i vam proposar estudiar sobre els peixos, també ens van sortir preguntes d’altres animals. Vam proposar fer parelles o grups i  d’aquesta manera fer un P.W.P. de l’animal que ens agradava o teníem dubtes, com per exemple: el gos, els dofins, les papallones, els pumes...
Fa uns dies vam decidir que ens agradaria veure com es un peix per dins, vam fer els passos següents:
buscar una peixateria, fer un recorregut i un pressupost. I finalment, una persona que ens ajudi i el material necessari per poder fer la dissecció.
Pròximament ja us explicarem i ensenyarem com ha anat.

Gràcies per la vostra atenció, esperem que us hagi agradat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada